JR CABALLO LOCO mmmmmmmmmmm :D

|
Posted: Fri Jun 13, 2008 11:17 am Post subject: Resum de les ultimes curses del MC3T |
|
|
El Presi Rosell ens explica.....
Hola a Tots;
Bueno feia dies que no us enviaba croniques, avui us envío fotos de les ultimes curses, ponts, figueres y sant celoni on els pilots del nostre MC tres turons estan demostrant cada día mes i mes.
En aquet moments els nostres petits están d´allo mes alt a les curses, tinguen l´Enric, el Bernat encapçalan provisionals del catalunya, el Gerard, l´Arnau que ja está a punt de tornar a rodar despres de la lesio a ponts, el Carlos, l´eduard, el david, etc.. i com no que mai parlem de la nostra femina del MC la Monica Botifoll que aquet any a la nova categoria ho esta fent d´alló mes bé, acaban entre el 20 primers a les curses, li tinc dit al seu pare que pasi fotos per penjarles, la Monica en aquet moment va 3º al campionat de feminas i en els endurets h´esta fent perfecta.
Bueno he tardat una mica en envia el resum ja que entre la feina i el lio de Belgica vaig de....; acabem de tenir el equip lligat junt amb el Miquel i Kiku, també tenim casi confirmat la presentecio del equip en el programa Motor a fons a TV3, la companyia Clickair per portar els nens a Belgica i els altres sponsors que colaborant aquet mundial com son Kärcher, Diametral, OF3, KTM italo, Netwash, etc. Estem preparan una presentecio espectacular a mida que es vagin confirman els plan os tindré informats a tots.
Si no m´equivoco el que donara que parlar es el petit que veieu amb la bici, es el meu petit el Carles que per fi aquet cap de setmana amb 4 anys ja a probat la KTM 50, clar adaptada a la seva alçada.
Bueno sort a tots el pilot per quet cap de setmana ja que tenim cita amb el catala de moto-cros a la provincia de tarragona i os desitjo sort a tots.
Salutacións i Gas.
El presi.
Josep
PO: info Belgica: www.mxmasterdkids.com ó www.mslimes.net
Les fotos.....
MX de Sant Celoni
MX de Ponts
MX de Figueres
I el mes petit dels Rosell que ja comença a fotre-li GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!! A SAC ES CLAR....